30 Eylül 2015 Çarşamba

MERHABA YENİ OKULUMM ^^





   Merhaba arkadaşlar. şu an beynim ağrımakta :D nedeni ise matematik çalışmayı bitiremeden edebiyata geçince biraz öyle oldu :) bildiğiniz inekledim inek oldumm :O ben ve inek olmak biraz alakasız olsada maalesef ki bende sonunda inek oldum. hem de okulların yeni açılmasına rağmen. bu nasıl bir şey ?? 


 eski okulumda olsam şimdi telde takılıyordum.-her zamanki gibi- bu okul biraz sıkı. aslında hoşuma gitti sınıf arkadaşlarım çalışkan benim de onlara yetişmem lazım biraz zor olsa da :) 


neyse dediğim gibi yeni okula geçmiştim. aslında pazartesi günü yazacaktım da bir türlü zaman bulamadım. neyse bugün de matematik çalışmayıp buraya yazıyorum haydi hayırlısı :) 


 okulu sorarsanız sıkı ve çalışkan bir okul. okul eşyaları eski ama yaa. benim eski okulum yeni olduğu için bir eşyalar vardı dolabım bile vardı bu okulda yok :( ama olsun bu okulunda hocaları mükemmel çok beğendim yaa. öğrenciyle ilgileniyorlar , fikir danışıyorlar çok hoşuma gitti :)  

ancak arkadaşlara gelince pek te iyi olduğu söylenemez hani önceki yazımda bahsetmiştim yaa -okumak isteyenler tık tık- bir çocuk var diye korktuğum başıma geldi koca 6 sınıf varken aynı sınıfa düştük :( ağlamak istiyorumm 



neyse alıştım artık. bir tane daha sıkıntım var sınıftakilerle pek yakın olamadım. bugün can sıkıntısından ölecektim yaa yanımda ki arkadaşta gelmedi. tek başımaa oturdum 50 dakika arada blog okudum Allah tan blog var da :) blogta olmasa ne yapardım bilemiyorum artık. 


zaten ilk günde az daha istifra ediyordum. şansıma tüküreyim ne şanssız kızım yaa :(  Ama tuttum :D daha fazla yazamam matematiğe çalışmam lazım hepinize iyi akşamlar sağlıcakla kalın :)) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder