27 Eylül 2015 Pazar

YARIN OKUL VAARR !!!!



    Merhaba arkadaşlar. şu an  stresten doru düzgün düşünemiyorum bile. bildiğiniz gibi yarın okullar var ve ben okul değiştirdim. bunu zaten size yazmıştım okumayanlar için tık tık derim :) 


   aslında neden hala bu okula geçtiğimle ilgili kafamda net bir cevap yok geçtik işte. tamam takıntılı insanımdır ama işin aslına baktığınızda normal birşeymiş gibi gözükse de benim o okulda bir çocukla ilgili sıkıntım var bundan dolayı bu kadar tedirginim. bir de arkadaş problemim var inşallah kendim gibi birilerini bulurum. 


  okulu görmeye yaz tatilinde okula gittim. müdür yardımcısı biraz gıcıktı. benimle konuşmadı bile ne biçim iş bu ben o okula okumaya gidiyorum sizin öğrencinizim insan bir hoşgeldin der bişey der yanii. 


 komik olan yarın okullar var ve benim formam yok :D araya bayram girince mal gibi kaldım vallaha :) neyse bir de biliyor musunuz benim eski okulumun saatleri değişmiş. daha erken olmuş çok sinirlendim biz okul değiştirelim onlar saatleri güzel yapsın ohh . zaten bende şans olsa... 


  uff çok tedirginim inşallah kötü birşey olmaz. biliyorum siz bunu okuduğunuzda ne abartmış alt tarafı okul değiştiriyor diyeceksiniz ama napiyim takıntılı insanım elimde olan bir şey değil. 


  neyse yarın size nasıl geçtiğini anlatırım bugünlük bu kadar kendinize iyi bakın sağlıcakla kalın :))) 


   bu arada bütün öğrencilere geçmiş olsun diyorum :D 


  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder