24 Haziran 2016 Cuma

MİM : Sevdiklerim, Sevmediklerim, Takıntılarım

     
    Merhaba sevgili okuyucularım bugün en sevdiğim bir şeyi yapacağım mim miim miiiiiiiiiiiiim :) Aslında bu mim çok önceden olan bir mim ancak benim zamanla kötü bir ilişkim olduğu için bir türlü yazmaya vakit bulamadım. 

   Bu mimi her zamanki canım sade soda' dan aldım. onunda yazısını okumak isterseniz tık tık . 

     ilk olarak sevdiklerimden  başlamak istiyorum : 


- tabikidee yemek yemek :) o kadar çok severim ki sadece yemek için bile yaşamak isterim. şu an bile  elim ayağım titremeye başladı :D Anlatılmaz yaşanır demek istiyorum :) galiba birazda burcumdan dolayı böyle olabilirim. Boğa burçları yemek yemeye bayılır - tabi ki benim kadar değil :D - 




- ikinci en sevdiğim şey ise uyumak . herkes uyumayı sever sevilmelide :) uyumak benim hobilerim arasındadır. boş zamanlarımda bol bol uyurum. hatta bugün öğlen 2 de uyandım - şu an içinizden ohaa diye geçirdiğinizi biliyorum ama napiyim nacizane (!) bedenim kalkmaya elvermiyor :) - 


- rüya görmek. biliyorum size biraz garip gelebilir ama ben uyuduğum zaman illaki rüya görmeliyim, göremezsem tekrar uyumayı tercih ederim. Çünkü rüyalarımda vampirde olabilirim, ailecek terminatör'ede dönüşebiliriz ( bu dediklerim gerçektir bende yalan olmaz ) . Bu yüzden rüyalar aleminde vakit geçirmeyi çok seviyorum. 


- birkaç tane kankam vardır onları kimseye değişmem bu kişiler; Elif, Rasime, Rabia, Seda, Göksu ( biliyorum belki davranış olarak demişsinizdir ama yinede yazmak istedim, küçücük kaçamaktan bir şey olmaz ;) ) 




- müzik ve kulaklık tabiki :) bu ikiliye bayılırım. 

- Canım sıkıldığında ev halkına bulaşmak. En sevdiğimde ağızlarını oynatmak - ne kadar pisliğim di mi - 

- kız kardeşimle smack down oynamak pc' de falan değil gerçek :D eskiden de erkek kardeşimle yapardım. 

- playstation oynamak. Bayılırım özellikle de Gta 5, bu oyunda en sevdiğim şey insanları öldürmek aslında sırf bu yüzden oynuyorum :D - ne kadar psikoyum di mi- 

- telefonu boşu boşuna açıp kapamak. Neden yaptığımı hala çözebilmiş değilim ama seviyorum.

- ve tabiki sago.. 



    Şimdi geçelim Sevmediklerim ; 

- Ciğer. Her yemeği severim ama bir türlü şu yemeği sevemedim, hatta zaman geçtikçe nefret etmeye başladım. Ama ne yapacaksın nimet işte...

- Kendini bir halt sanan mahlukatlar. Bakın farkındaysanız insan bile demiyorum. Bu egoistlik, kendini beğenmişlik ne abi görende babasından doğmuş sanar. Lonet olsun sizin gibi insanlara fak yuu :D 



- Derste siyaset yapan öğretmenler. Abi sizin amacınız belli bize bir şeyler öğretmek ama bu siyaset değil emin olun. Lütfen derslerde siyaset yapıp öğrencilerinizi kendinizden nefret ettirmeyin. Sevgiler liseli öğrenci. 

- Çok fazla ses. Şahsen ben 5 kardeşim ve bir yere gittiğimizde her zaman annemden azar yerim nedeni ise kardeşlerime fazla sus demem. Tamam kabul ediyorum bende biraz abartıyorum ama elimde değil lütfen beni anla anneciğim :) 

- dağınık ev. Katlanamıyorum bunun içine pis evde giriyor. 

- Ben iş yaparken birinin beni gözetlemesi ya da karışması. beni kendimle bırakın lütfen... 

- Kankamın başka bir kızla takılması. O kızın saçlarından tutup sürükleyip sonrada duvara vurasım geliyor. sonra bu işlemi tekrar tekrar yapasım geliyor ^^ 

 - Benim haklı olmama rağmen haksız düşmem. bunu kimse sevmez. 

- sözümün kesilmesi. Çok gıcık oluyorum. 



 Son olarakta Takıntılarım ; 

Şu an size hangi birini söylesem diye düşünüyorum maalesef ki çok takıntılı bir insanım. 


 - Her gece yatmadan önce bütün dolap kapaklarımın, odamın kapısını kapatırım ve yatağımı yeniden düzeltip yatarım. 

- yatağımı yapmadan okula gitmem, gidemem. 

- Sıramın üstü karalı olamaz .

- Çalışma masamdaki kitaplar düz olmalı yamuk görmek istemem. 

- her zaman yorganımın ters tarafıyla yatarım. 

- İlla ki o gün 1 saat müzik dinlerim. 

-  Kurduğum masada her şey orantılı olursa daha çok mutlu olurum.

- Vee geldik en önemli takıntıma. İster tanıyayım ister hayatımda hiç göremeyeyim fark etmez. Kimin sırt çantası açıksa durmam direk fermuarına yapışırım . Bu yüzden az insanın peşinden koşmadım. :) 


 Aklıma gelenler bu kadar . 

Mimlediklerim : 

D.S.K 
Kitap eylemi 
Dramella 
yağmur tozu

ve daha hala yapmayan kim varsa :) 

Bugünlük benden bu kadar bir dahaki yazımda görüşmek dileğiyle hoşça kalınn :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder