25 Ocak 2016 Pazartesi

TÜRKÇE RAP HAKKINDA KÜÇÜK BİR YAZI ^^



    Öncelikle bu yazıyı okuyan herkese selamm ^^ aslında size T-rap şarkıları önerecektim ancak  size t-raptan hiç bahsetmediğimi fark ettim o yüzden öncelikle bu yazıyı yazayım dedim. 

    İlk olarak şu ön yargıyı kafalardan bir silelim. "yok t-rap ergenlerin dinlediği şarkı , yok full küfürlü , yok onu apaçiler dinliyor yok şu şöyle yok bu böyle... " 

  Öyle bir şey yok arkadaşlar. tamam küfürlü söyleyenlerde var ancak siz onları dinlemeyebilirsiniz. zaten bir şarkı da full küfür ediyorsa büyük bir ihtimal 'diss' tir . bunun anlamı 2 rapçinin birbirine laf söylemesi kısacası birbirlerini kapak etme :D 

  bazıları diyor ki ergenlerin işi. çookk saçma bir kere sagonun şarkılarını dinleyin o şarkıları anlamak gerçekten zordur, üstü kapalı anlatımlar içerir o zaman nasıl bir çocuk bunları anlar ki ? 



 mesela siz bir pop şarkıda bir savaşı onun acılarını anlatamazsınız. düşünsenize bir bence çok komik olur hem anlatmazlar zaten onların işleri iki oynayıp insanları bir nebzede olsa hayattan koparmak. ancak türkçe rapte çok fazla savaşlar için yazılmış şarkı vardır. şimdi nasıl oluyorda böyle şarkılar ergenler için oluyor biri bana söyleyebilir mi ??! 

 Bence rapçi olabilmek bir yetenek nasıl oluyorda bir şarkıya o kadar anlamlı sözü sığdırabiliyorlar? bir rap şarkının sözlerini toplamı 3 pop şarkının sözlerini geçer :D  - tabi ki hesaplamadım kendi attığım bir şey :D - 

 Açıkçası ben çok seçici olduğum için çok fazla rap dinlemiyorum ancak sagonun hemen hemen her şarkısını bilirim - bu arada sago sago diyorum ama bilmeyenlere diyeyim adı sagopa kajmer :) -  

 Size son olarak sagopa kajmer 'den bulun şarkısını armağan edip yazımı burada sonlandırıyorum hepinize iyi akşamlar. :) 


https://www.youtube.com/watch?v=8GLU4Tve1TM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder