24 Ocak 2016 Pazar

KÜÇÜK BİR ADALETSİZLİK



     Merhaba arkadaşlar. size bugün küçük ve minnacık bir adaletsizlikten bahsedeceğim. neden küçük ve minnacık dediğimi merak ediyorsanız söyleyeyim. 

     Dünya da o kadar adaletsizlik varken ben gidip kendimle ilgili olan bir şeyi anlatacağım için öyle dedim. belki biraz bencillik yapıyorum ama neyse bugünlükte böyle olsun. 

     Bildiğiniz gibi cuma günü karneleri aldık. bazıları sevindi bazıları üzüldü. galiba ben üzülen taraf oldum çünkü ortalamam yettiği halde teşekkür alamadım matematikçim ve ingilicceciğim sağolsun. şimdi diyorsunuz sen kalmışsın niye hocalarına kabahat buluyorsun? haklısınız ancak yan sınıfın matematik hocası ortalaması 30 olan bir kızı geçirmiş, bunu duyduğum an kafamdan aşağı kaynar sular döküldü. benim ortalamam 44 tü ve hoca 45 ve üzerini geçiriyormuş . anlayacağınız 1 puan yüzünden gitti teşekkürüm. 




  Teşekkürümü istiyorrummmm. nerede adalet diye hocanın yüzüne çemkirmek istesemde yapamadımm. ama dedim 1 puan için bıraktınız beni diye. bana dediği laf korollorom vor bu ne biçim kural bee yan sınıfın hocası herkesi geçirmiş ama. neyse çok gaza geldim. 

  Aslında olay teşekkürde değil, olay şu: o kızın ortalaması hepimizden daha yüksek oldu ileri ki ygs-lys sınavında okul puanı bizden daha yüksek olacağı için -matematikçileri sağolsun- bizden daha fazla puan alacak. veee böylelikle bizimle aynı puanı almış olsa bile bizden -okul puanı sağolsun- daha yüksek almış olacak. 

 İşte olay buraya kadar bağlandı. duy sesimi KAHO geceleri rahat uyuyor musun ?? 

 Burdan kahomuza selam söyleyip yazımı sonlandırıyorum hepinize iyi günler dilerim hoşça kalın :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder