22 Kasım 2015 Pazar

MONOTON...



  merhaba saygılar sevgiler...

  bayağıdır uğrayamıyorum buraya. halbuki bir sürü yazmam gereken şey var. ancak sınavlara 2 hafta var ve benim sürekli ders çalışmam gerek.

  bu yüzden de uğrayamıyorum buraya inşallah 2 hafta sonra tekrar aktif olacağım. şu anda yazmam gerekenleri bile unuttum :) size kısaca neler yaptığımı anlatayım bu süreç içerisinde. 

  ilk olarak ders çalışmaya çalışıyorum- ders çalışamıyorumm- nedeni ise hep uykum geliyor. neyse boş derslerde bloğum için yazılar yazdım, ama bir türlü buraya yazamadım. bir de elimden geldiğince şiir yazmaya çalıştım. ancak beğenilmez diye paylaşmaya çekiniyorum. bu yüzden hala kararsızım, yazsam mı yazmasam mı???  

  bir de matematikten quiz olduk - sınav gibi bir şey ama not olarak geçmeyecekmişş- 20 bekliyorum :D aslında bu kadar çalışmama nasıl 20 bekliyorum aklım şaşıyor. ama napacaksın bu okul fazla zor. kendim seçtim bu okula geçmeyi.

 hayatım iyice monoton diyip size sagopa kajmer in monotonluk maratonu şarkısını armağan ediyorum . 


      
 arkadaşlar kusura bakmayın sadece bu video çıktı burada ki youtube de. isterseniz linkten de dinleyebilirsiniz. 
             https://www.youtube.com/watch?v=r4rz2EYeEe8             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder