1 Kasım 2015 Pazar

KÜÇÜK EĞLENCELİ BİR GÜN



   Merhaba arkadaşlar nasılsınız? ben iyiyim çok şükür. bir kaç gün önce Ankarada'ki olaylar için hocalarımız derse girmedi 5 dersimiz boştu anlayacağınız. -tabi ben bu yazıyı haftalar öncesinden yazdığım için :D öyle taslakta duruyordu ondan bir kaç gün önce diye bahsetmişim . buna da aydınlık getirdikten sonra yazıma geri kalanından devam edelim :) -bildiğiniz gibi önceki yazılarımda sınıfımla pek kaynaşamadığımı söylemiştim, sözümü geri alıyorum bugün baya iyi kaynaştık :D 

ilk olarak dy -doğruluk mu cesaretlilik mi- oynadık. şaka gibi bütün şişeler hep önümde durdu baya eğlendik. bir arkadaşımıza camdan bağırtıp kendisine selam söylettik :) bana hocaya selam söylememi söylediler ben hocayla muhabbete başladım :) Allah' tan tatlı bir hocaymış ben tanımıyorum yeni geldiğim için. sınıfta adım kavgacıya çıktı nedenini söylemeyeceğim :D neyse bugün çok güzel bir gündü dilerim böyle devam eder :) 

  hepinize iyi günler diler hoşça kalın derim :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder