24 Ekim 2015 Cumartesi

TOPLARLA SORUNUM VOL-1



   Merhaba arkadaşlar. bugün sizlere toplarla olan bir anımı anlatacağım. 

geçen beden dersinde sınıfça kıyafetlerimizi getirmedik nedeni ise hoca o gün gelmeyecek diye neyse sadece 5 kişi getirmiş. hoca hepimize 1 eksi attı, bir arkadaşta getirdiği halde giymediği için hoca ona 2 eksi atın demişti :D hala o enayiye gülüyorum :D

 neyse işte derste oturuyordum bir arkadaş topa karşılık vermek için vurdu bizim oraya geliyordu yavaş geliyor diye bana gelmez diye düşündüm top sekip yüzüme bir geldi, herkes bir güldü atan arkadaşta şu yukarıda enayi dediğim kişiydi. pis özür bile dilemedi üstüne yere bakıp gülmemek için kendini zor tutuyordu.

o derste üstüne 2 tane de badminton topu- aslında çok hafif toplardır- yedim kafama. toplar hafif ama hızlı gelince acıtıyormuş. aslına 2. gelişinde bana geleceğini anlamıştım ama üşendiğimden kolumu kaldırmadım :D bu kadar da üşengecim. 


 neyse arkadaşlar bu kadarlık top serüvenimi anlatmam yeter bir sonraki yazımda görüşürüz :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder