3 Ekim 2015 Cumartesi

MİM : ZORLU SORULAR ^^




   o kadar ev işi varken, ablam üniversiteye gitmek için hazırlanırken ben hala buralarda takılıyorum. ne sorumlu bir kardeşim di mi :D bugün de başlıktan anlayacağınız üzere mim yazacağım. bayadır yazmak istiyordum sonun da mim buldum :) 


 yine bir özentinin bloğu sağolsun ondan aldım :) bir özentinin bloğu ile sade soda olmasa kimden mim alacağım merak ediyorum vallaha :D neyse çok konuştum ilk soruma geçelim. 

- bu gece öleceğinizi bilseniz bazı insanlara bazı şeyleri söylememiş olmanın pişmanlığını hisseder misiniz? peki neden söylemediniz ? 

 tabiki de hissederim her insan gibi. hmm neden mi söylemedim bazı şeylerin içinde kalması iyidir. her ne kadar pişmanlık duyulsa da ... 


- günün birinde çocuğunuzun doğduğu hastanede bir yanlışlık yapıldığını ve çocukların karıştığını öğrenseniz, kendi çocuğunuzla sizin büyüttüğünüz çocuğu değiştirir misiniz? 



  yav bu sorular biraz kazık değil mi yaa :D tamam zorlu da bu kadar da olmasın :) ilk olarak bence çocuğun hal ve hareketlerinden ya da tipinden belki bir ihtimal anlardım. anlamasaydım ve bunu öğrenseydim harbi zor yaa ama o benim çocuğum olmasa da ben büyütmüşüm, yemişim, içirmişim, gezdirmişim. herhalde kendi çocuğumla değiştirmezdim. ya da ikisi de bende olsun yaa böyle bir şık yok mu :D tamam diğer aile de vermek istemesin ama illa ki kendi çocuğuma da yakın davranırdım her gün ziyaretine giderdim. üvey çocuğumla ayırt edemezdim yani o benim çocuğum diğeri de . off kendimi çok kaptırdım diğer soruya geçiyorum :D


 - hayalinizi süsleyen bir yerde bir hafta tam porsiyon harika bir tatil için uçan kelebeği yakalayıp ayaklarını ve kanatlarını koparır mıydınız? 


 vallaha ne yalan söyleyeyim yapardım. zaten hayvanları öldürmeye küçüklüğümden beri alışığım. biliyorum biraz psikopatça ama napiyim :D ailemde boşuna bana psikopat demiyorlar :D eskiden olsa yani birkaç sene önce hiç canım acımazdı hatta zevk bile alırdım. ama bildiğiniz gibi canı ancak veren alır. ondan bu aralar yapmıyorum. günah yaniii. evet bu yüzden cevabımı değiştirip hayır diyorum. ama günah olmasa kanat koparmayı bırakın iğneyle deşe deşe öldürürdüm :D 


 - bir yemeğe davetlisiniz ve önünüze tanımadığınız bir yemek konuyor. tuhaf haline ve pek iştah açıcı görünmemesine rağmen tadına bakar mısınız? 


 hmm. ilk olarak içinde ne olduğunu sorardım haram bir şey yoksa direk hüpletirdim. yemeğin kötü görüntüsüne aldanmayın yemek yemektir :D -biraz oburumdur da- 



 - sevdiğiniz biri için yalancı şahitlik yapar mıydınız? (örneğin bir yayaya çarptığında direksiyon başında dalga geçtiği halde arabayı çok dikkatli kullandığını söyler miydiniz?)


 tabiki de yapmam. hangi insan yapar ki ? 


 - yetişme tarzınızda değişiklik yapma imkanınız olsa ne değiştirirdiniz? 

  bilemiyorum. belki biraz daha dini eğitime önem verme olabilirdi.

- eviniz ve içindeki eşyalarınız yanıyor. ailenizi, kendinizi kurtardınız. ama içeri girmek için bir şansınız var ve ne kurtarırdınız? 

 yaa şimdi ne bileyim. test kitapları mı desem malüm üniversite sınavı şaka şaka bee evim yanmış gidip test kitaplarımı mı alıcam o kadar da inek değiliz :D ya telefonumu alırım ama o da benim için bir aile ferdi :D mor ineğimi alırdım herhalde :) 


 - yarın sabah başka birinin kimliğinde uyanma olasılığınız olsa, bunu değerlendirir miydiniz? kimi seçerdiniz? 

belki de nasıl değerlendireyim ki ??? kimi seçersem sorusuna da eğer birkaç günlüğüneyse bir erkek olabilir. yeterince kızı tattım biraz da erkek olurdum :D tabi bunlar hayaaalll... 


neyse arkadaşlar mim bu kadardı bir sonra ki yazımda görüşmek dileğiyle hoşça kalın :D 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder