10 Ekim 2015 Cumartesi

İNEK Mİ OLUYORUM ?? :O




 maalesef ki şu okullar yüzünden bloğa uğrayamıyorum bile. yazı yazamıyorum çünkü zamanım yok. malum üniversite sınavı, şimdiden hazırlanıyorum. 12. sınıfa bırakamam. neyse ben 2 senedir doğru düzgün ders falan çalışmıyordum. şimdi yeniden başlayınca kafam gitti yaa. sağolsun yeni okulumda baya baskı yapıyor çalışın diye. aslında haklılar da ne biliyim alışık değilim. 



 zaten eve 5.20 gibi geliyorum sonra yemek, iki de kardeşlerimle kavga sonra hoppalaaa derse. sonra da yat. kendimi nöron gibi hissediyorum. eğitim sistemi insanı böyle yapıyor işte bu yüzden çok ta ders çalışmayın mala dönüyorsunuz :D 

             

               temsili falan değil hee gerçekk !!! 

 bir de sadece keşke normal dersler olsa o dil dersleri yok muuu... aga biz sanki ingilizceyi çok iyi kavradık ta bir de almanca görüyoruz. aga her dil dersi olduğunda ben sınıfta yokum yanımda ki arkadaşımın yanına saklanıyorum. hocalar beni kaldırmasın diye :D hani göz teması kurmayınca kaldırmıyorlar yaa . Ama harbiden öylee test edilmiş ve kanıtlanmıştır. 
                  

    
        bu capse bayıldım yaa beni anlatıyor. 



    neyse arkadaşlar bu günlük bu kadar bir sonra ki yazımda görüşmek dileğiyle hoşça kalın 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder