23 Eylül 2015 Çarşamba

YARIN BAYRAM :))



    merhaba arkadaşlar. bugün başlıktan da anlayacağınız üzere bayramla ilgili bir kaç şey yazacağım :P  


  ilk olarak  ilk defa kendi bilgisayarımdan yazmıyorum yazıyı :D bir tuhaf oldum :) kardeşlerimle daha doğrusu 2 kardeşimle birlikte yengeme geldik te :) ama annemler teyzem de onlar da yarın sabah gelecekler. niye bunu anlatıyorum emin değilim neyse :) 


 aslında heyecanlı falan değilim. hatta bayram alış verişine bile çıkmadım. galiba eski bayramlar gibi tadı çıkmıyor ya da artık büyüdüm heyecanı kalmadı. bilemiyorum küçük kardeşlerim de heyecanlı değil. galiba artık yavaş yavaş bayram heyecanı, neşesi gidiyor. size de öyle oluyor mu ? 


 neyse yine de erken yatmak şart :) uykusuz kalmak istemeyiz. benden bu günlük bu kadar hepinizin bayramı mübarek olsun iyi kurban kesmeler :) 


 bir sonra ki yazım da görüşmek dileğiyle hoşçakalınn :) 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder