15 Eylül 2015 Salı

ÇANLAR KİMİN İÇİN ÇALIYOR ^^ KİTAP ^^






    Merhaba arkadaşlar. bugün sizlere bir kitap tanıtacağım. yine bir dünya klasiği olan roman. bir önceki kitabımda  da Anna Karenina yi yazmıştım. okumak isteyen tık tık


  bugün sizlere Hemingway' ın yazmış olduğu çanlar kimin için çalıyor' u yorumlayıp tanıtacağım. çok konuştum hade başlayayım. 


  bu romanda yazar savaşın çirkin yüzünü, insanların ruh halini kıyasıya sorgular.-kitabın arkada yüzünde böyle yazıyordu- 


  benim tabirimce ülke de iç savaş var ve savaşanlar ise cumhuriyetçilerle faşistler. burada bir cumhuriyetçiye görev veriliyor. o da emri yerine getirmek için bir dağa gidiyor orada yoldaşçılarıyla birlikte plan falan kuruyorlar. tabi illa ki bir de aşk hikayesi var. 


  bana sorarsanız çok da ahım şahım bir kitap değildi. tabi sizin hoşunuza gider mi bilemem. ama şundan emin olun çok yavaş ilerleyen bir kitap. yine de okumak isterseniz okuyun ama ben Anna Karenina kadar beğenmedim. 


  kitabı da niye kötülüyorsam :D sonuçta dünya klasiği. şimdi size önyargı oluşturmasın dediklerim. :D amann size kalmış neyse çok boş konuştum hepinize iyi akşamlar bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder