26 Ağustos 2015 Çarşamba

ÜZÜLÜNCE NAPARIM ^^ MİM




              öncelikle herkese merhaba arkadaşlar. bugün ki mimi bir özentinin bloğundan aldım :) mimde okuyan herkes üstüne alabilir demiş. tabi hemen bende fırsattan istifade yoruma yazdım üstüme alıyorum diye :)

        sağolsun istediğin mimi yapabilirsin yazmış. çoookkkk teşekkür ederim :))



        mimin isminden anlayacağımız üzere üzülünce naparım ?? güzel soru :D hiç düşünmemiştim :)

 
       hmm aslında ben kolay kolay üzülmem . çok nadirdir üzülmüşlüğüm . genellikle üzüldüğüm zaman ya manyak manyak gülerek insanların sinirlerini bozarım ya da sinirlenip bir şeylere vurarak ya da insanlara kötü davranarak hıncımı alırım :D evet kabul ediyorum biraz psikopatımdır. ailemde der bunu :D


     amma velakin ki bir şeye çok üzülmüşsem ve bu benim canımı yakacak derecedeyse ağlarım ama sessizce kimse ağladığımı anlamaz. anlamalarını da istemem . çünkü ben o güçlü kızım. ben buyum .


    ağlarken ya tuvalete girerim ya da yatağımın içine girip müzik dinlerim. eğer okuldaysam üstüme montumu alıp gizlenirim.

 

    ya da neye üzülmüşsem onunla ilgili anılar aklıma gelip daha çok üzülürüm. hani mazide kalmış insanlar vardır yaa bende biraz öyleyim geçmişimde yaşadığım hiçbirşeyi unutmam.


    ama sonunda yine gülerim aklımda kalsa da gülmeden edemem ki ben . bu yüzden çok azar işitmişliğim vardır .

  
    neyse yaa bu kadar yeter konudan baya uzaklaştım herkese iyi günler dilerim :D

  
    bir daha ki yazımda görüşmek üzere :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder