28 Ağustos 2015 Cuma

SON 3 GÜN...

 


        Merhaba arkadaşlar. bugün sizlere haftalardan beri çektiğim bir sıkıntıdan bahsedeceğim.

 
        ben lise 3 e geçtim. ee anlayacağınız üzere üniversite sınavı telaşı. bu yüzden fedakarlık yapmam gerekti. ve yaptım tabi sonuç 3 gün sonra açıklanacak.


 
       size biraz olaydan bahsedeyim. ben geçen sene sınıfımdan birçok arkadaş edindim sağolsunlar hepsi birbirinden iyi arkadaşım kardeşim oldu :)


       ama maalesef ki ortam kurunca insan derslerini boşluyor hem de çok fazla. düşünün karnemde benim 4 zayıfım vardı aslında zayıf sayılmaz tam bir ordu ordu :D


      neyse eğer bu sene de o ortamda kalırsam ne benim derslerim iyi olur ne de arkadaşlarımın. bundan dolayı okul değiştirmeye karar verdim.


    aslında yeni okulumdan birkaç kişiyi tanıyorum üstüne o okula inekler okulu deniyor. biraz da bu yüzden gidiyorum.

 
    ama bizim okuldan ayrılacağıma o kadar üzülüyorum ki en çokta elifim için . elifsiz ben naparım o okulda bilmiyorum . ama elif gitmemi söyledi böylece o da derslerine konsantre olabilecekmiş :) inşallah dediğin gibi olur elifim.


   tabi yine de arkadaşlarımdan bağlarımı koparmam zaten koparmak istesem de koparamam evimi basarlar vallaha :D


   hee bu arada okulların nakil işlemi 3 gün sonra açıklanacak ama hocam yüz de yüz o okula geçersin dedi. ama yine de insan merak ediyor.


    işte arkadaşlar iki arada bir derede kaldım. İnşallah doğru karar vermişimdir.  


         bir sonra ki yazımda görüşmek dileğiyle hoşçakalın :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder