2 Ağustos 2015 Pazar

SAÇMAMAÇSIZ MİM :D



       Merhaba saygılar sevgiler. 


  mimlenmişim haberim yok :) neyse bugün
ne yazacağımı anlamışsınızdır :) 



  saDe soDa nın bloggerı yani elifçik beni 
 mimlemiş :) canım kankam hep mimlenmek
 istemişimdir :) 


   ilk sorumuza gelelim ; 


- odanızda ve ya evinizde orada olduğunu 
unuttuğunuz bir nesne bulun. bu nesne ile 
bir anınız var mı ?

 benim bir poşetim vardır o poşette arkadaşlarımın
ve benim geçmiş zamandan kalma eşyalar vardır. 
orada folklor mendillerimi buldum. Aslında hoca 
mendilleri geri toplamıştı da ben geri vermemiştim
:D anım ise o gün yarışmalara gidecektik tabi ben
her zaman ki gibi geç kalmıştım :) hava yağmurlu.
bende okula doğru koştum. okulun tam girişinde 
engelli girişi vardı . koşarken ayağım bir kaydı 
üstüm başım mahvolmuştu bir de o halimle
yarışmaya gitmiştim :/ 



diğer soru gelsin ; 

-aklınıza gelen ilk soğuk espiriyi yazın. eğer 
gelmiyorsa iki üç kelime saçmalayın. 

-seni cem aradı
+hangi cem
-nasreddin hoca

ne alaka diyeceksiniz :D bende aynısını dedim
bu espiriyi kuzenim yapmıştı kafamız o kadar 
iyiydi ki bu espiriye katıla katıla gülmüştük :D 

gelsin 3. soru ; 

- yine aklınıza gelen biri ya da nesnenin adı ile 
akrostiş şiir yazın ama yazdığınız akrostiş şiir az 
ya da çok o kişiyle ve ya nesne ile ilgili olsun. 

kafamı karıştırır durursun
ufaktan hüzne neden olursun
lakin ki öyle değildir
arkadaşlığımı bozup durursun 
kankamın sesini kesersin
lıkır lıkır çayı içtirirsin 
ızdıraptır sensiz olmak
kulağımızın ağzına ettin :D

kulaklık benim aşkımdır :) wc ye bile kulaklıkla
girmişliğim vardır. ne kadar sevdiğimi artık siz 
düşünün :D 





   hade son sorudayız ; 

-seni kim mimlediyse şimdi onun bloğunu açıyor
sun ve onun bu soruya verdiği cevaptan ilginç 
bir kelime seçiyorsun ve döngünün devam etmesi
 için yine ilginç uzun ve saçma bir cümle kuruyor
sun . yalnız kuş gördüm kedi tırmandı gibi basit
ve kısa olmaması önemle rica olunur. 

yolda yamulmuş bir insan gördüm. herhalde 
çarpılmış diyip yoluma devam edecekken 
ayağıyla koluma sarıldı bunu nasıl yaptı derken 
bir anda küp e dönüştü. bende küpü eve götürüp içine eşyalarımı koydum. bir sabah bir uyandım ki
ne küp var ne de eşyalarım. anlayacağınız 
kazıklandım. 
                                   son 

umarım iyi atmışımdır. saçmalamak konusunda
pek iyi değilimdir. 


mimimizin sonuna geldik gerçekten çok eğlendim
bu kadar eğlenceli olacağını tahmin etmiyordum. 

beni mimlediğin için teşekkür ederim canısı :) 


  ben kimi mimlesem acabaa :) 

 bir kural varmış mimlediğimiz bloglardan en az 
birine hiç yorum atmadığımız olacakmış :) 

benim için hava hoş zaten kimseye yorum 
atmadım :D 

   kafamdan sesler 
   minik cadı 
   fighting!!!

hadi mimlendiniz kolay gele :) 



bir daha ki yazımda görüşmek üzere :) 
sağlıcakla kalın 











2 yorum: