30 Ağustos 2015 Pazar

KORKU SEANSI ( FİLM)






       Merhaba arkadaşlar bugün size bir film tanıtacağım . filmin isminden de anlayacağınız gibi korku filmi. neyse ilk bilgi vereyim de daha sonra konuşmama devam ederim :)






   yönetmen : James wan
   yapım      :  2013 - ABD
   oyuncular : vera farmiga , patrick Wilson , ron livingston


   Açıklama : konusunu gerçek bir hikayeden alan korku seansı, doğaüstü olayları inceleyip aydınlatmaya çalışan dünyaca ünlü çift ed ve lorraıne warren ın karşılaştıkları ürkütücü bir vakayı ele alır.


 aslında daha uzun da açıklaması uzatmaya luzüm yok :)   bu arada kusura bakmayın arkadaşlar resim ve video koyamıyorum  çünkü buraya yüklenmiyor. zaten bunu bir yazımda söylemiştim.


   Şimdi bir de yorum yapayım. ilk olarak film gerçekten müthiş korkunç. emin olabilirsiniz. test edilmiş ve kanıtlanmıştır :D


   ben aslında korku filmlerini pek seyredemem ama ailede ki herkes çok sevince siz de izlemek durumunda kalıyorsunuz.



  zaten yorumları okursanız görürsünüz herkes çok korkunç yazıyor. size bir şey itiraf edeyim mi ben bu film de 2 kez çığlık attım :D yaa şu ses efektleri yok muu onlar zaten bu kadar çok korkutan.



  beğenmediğim tarafı yok mu illa ki var o da birkaç yerinde öpüşme sahnesi var o yani :)



   gerçekten izlemenizi tavsiye ederim hele ki korku filmi izlemeyi seviyorsanız




     bu filmin bir de 2 si varmış onu daha izlemedim izlersem onu da yazarım :)




    neyse yine çok konuştum :) kendinize iyi bakın sağlıcakla kalınn :)))




  

                              

   
       

                      
 


         




    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder