20 Ağustos 2015 Perşembe

ÇARESİZ BEN :(




                 merhaba arkadaşlar. bugün sizlere bir derdimden bahsedeceğim . 

         kaç haftadır bloğuma yazı yazmak istiyorum hatta 3 kezde yazdım ama daha bitiremeden sildim . çünkü sinirlendim .


        sinirlenmemin nedeni ise erkek kardeşim bilgisayara windows 10 yüklemiş sonuç olarakta resimlerin url sini alamıyorum .


       pc ye indirip resim ekleyeyim dedim yazıma ama maalesefki yarım saat beklesem de bir türlü o resim yüklenmiyor bende resim ekleyemeyince yazmak istemiyorum.


      çünkü yazacağım yazı sagopa kajmer yani bir rapçi ile ilgili . resmini koymazsam nasıl göreceksiniz kim olduğunu ??


      bundan dolayı benim acilen bu duruma bir çözüm bulmam lazım :( 


      çözüm bulana kadar herhalde daha yazı yazamayacağım kendinize iyi bakın 

                         hoşçakalın :( :( 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder